25/9

fortfarande sjuk...men det börjar bli bättre. ska iväg o storhandla nu.
fick sova hela natten fram till halv 7 i morse :) sen kunde jag inte somna om men det var första gången på länge som jag fick sova hela natten utan en massa spring.
fick komentar av "random girl" igen förstår  fortfarande inte, 1. varför läser hon bloggen om om inte tycker om den eller mig? 2. varför e hon så feg att hon inte kan skriva vem hon e?
men antar att vissa människor inte har egna liv som e intressanta nog, och vissa finner kanske glädje i att tracka ner på andra för de får dem och deras sorgliga liv att vara roligare? vad vet jag.
magen bara växer och växer men den ska öka med en cm i omkrets varje vecka nu så de e mer än en millimeter om dagen, inte konstigt att man märker hur den växer:P
kollade på vaggor på blocket och funderar på att köpa en fatta va mysigt att kunna sitta med bebben o vagga :)
ne nu ska jag fixa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0