24/9

alex skulle ut med john igår så jag hängde med, först satt vi på ett ställe vid råsunda inte långt hemmifrån sen åkte vi vidare in till stan och gick på ancor. fan va kul jag hade kvällen var fylld med massor av garv och det var länge sen jag mådde så bra, alex och john stod för spriten och jag drack vatten slog till och  med på stort och tog en cola :) men det blev sent så åkte inte hemm förrens vid två. fick gå en bit eftersom bussen inte går hela vägen hem men de va inte hela världen, ganska skönt att promenera lite innan man ska sova. blev iof ännu mer promenad när vi kom hem eftersom jag skulle ut med sassie.
sov inget bra inatt heller....vaknade flera gånger och jag är övertygad om att bebisen tränara gympa på min kissblåsa för jag måste springa på toa var tionde minut. när jag väl valde att kliva upp så insåg jag ganska snabbt att jag ganske inte skulle varit ute i alla fall. nu är jag riktigt förkyld...halsen är  svullen och känns som ett avdomnat, rostigt rivjärn, hela huvudet känns som om det är fyllt med snor....trött och ont i hela kroppen, tycker faktiskt lite synd om mmig själv...men men
idag får det bli till att vila och försöka bli frisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0