väntan

varit hemma och tagit det lugnt idag. stefan kom förbi och vi tog en runda med hundarna. hela dagen har varit en nedräkning inför i morgon! om ca 16 timmar ska jag på ultraljud och få se min lilla bebis och äntligen få veta vad det blir för kön ( om läkaren kan/vill avslöja) ser fram emot det så otroligt mycket! känner bebisen sparka varje dag nu och lyssnar var och varannan dag på bebbens hjärta men man vill ju gärna se bebben igen. känns som en evighet sedan jag gjorde det sist...och imorgon får jag nya bilder också så då får ni se det lilla underverket :)

ne nu ska jag snart möta upp alex som precis slutat jobba, vi ska köpa kebeb till middag! onyttigt som fan med gud va gott det är, är sjukt sugen på pommes och vitlökssås :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0