trött

trött efter dagen som varit så snart ska jag lägga mig, det blir tidigt i morgon eftersom jag ska lämna hunden till stefan vid kvart i åtta vid sollentuna station och sen ta mig till underbara barn mässa i älvsjö. ska möta upp emelie och lucas där och några andra jag inte känner. det ska bli jätte kul:) hoppas bara att jag får sova ordentligt så jag orkar gå runt lite o verkligen titta. vi får se.
blev ingen hårfärgning idag eftersom jag var på rättegång så det kanske blir av i morgon hoppas på det i alla fall kan knappt vänta vill färga nu :P
fått order om att lägga upp bilder på magen igen så det kommer nog snart och efter onsdag kommer det nya ultraljudsbilder också så ni kan få nått mer att titta på :P
sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0