till cristina


snälla cristina kan du sluta trackasera mig. folk säger åt mig att jag inte ska ta åt mig för att det är vad du vill. men jag ska vara ärlig jag är redan sjukskriven och jag mår jätte dåligt av det du skriver. varför kan du inte sluta trakasera mig? janne säger att han bett dig sluta också så varför fortsätter du?
jag tycker att det är otroligt kränkande det du skriver och när du går på mig som blivande mamma och säger att det är synd om barnet som kommer ha en häxa till mamma känns det verkligen inte bra.
vad gäller mitt privat liv känns det inte bra att du skriver massor med lögner. vem jag ligger med o inte har du inte med att göra du känner inte mig och jag känner stark ogillande mot att du förtalar och trakaserar mig
så jag ber dig snällt och vänligt att sluta med detta.

så nu har jag sagt det och jag hoppas verkligen att du kan respektera detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0