segt...

har haft det tufft ett tag nu...verkar som om det håller i sig...inge kul och önskar att det kunde bli bättre snart men det är ycket just nu som händer i mitt liv och inte allt vill/kan jag skriva här...
sover dåligt på nätterna somnar inte förrens 3-4 trots att jag lägger mig vid 10-12 sen vaknar jag flera gånger på nätterna och sover oroligt och sen vaknar jag mellan 6-8 på morgonen och kan inte somna om igen...tar på en att inte kunna sova och vet inte riktigt hur jag ska kunna lösa det. ar tid hos läkaren på mvc den 2 november så jag ska ta upp det med henne då.
idag är det självförsvar men vet inte om jag verkligen ska delta eftersom jag inte är helt frisk...får se hur jag gör.
ska i alla fall försöka åka in till föreningen och lämna boxnings säcken där eftersom jag inte ar nån stans att hänga den hemma.
aja får se hur dagen blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0