igår o idag

ska börja med att berätta att det är nått fel på internett så jag har fått låna alex dator...internett fungerar tydligen inte på min...

igår var jag och lillkillen på debaser och såg dia psalma :) sjukt kul att se dem live igen och att få prata med dem lite.
var med amanda och några andra på bio också vi såg the agly truth sjukt rolig film :P
innan det var jag och fixade med min piercingi ögonbrynet ....den e infekterad men det ska nog bli bra, fick byta till en stav som var guldfärgad också, så nu ser det lite snyggare ut.
och har nu en nessesär med allt man kan behöva så nu slipper jag gå runt och se ut som ett spöke hela tiden ;)

idag e ingen bra dag...har sjukt tråkigt....vill hitta på något kul men kan inte komma på vad....verkar inte som om det finns något att göra och alla man känner ska väll antagligen ut i kväll....får se vad det blir till att hitta på...kanske ska kolla med sofia om vi kan dricka te o kolla på film eller nått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0