hemma

nu har jag varit i täby och "visat upp" sassie för en tjej som var intresserad av henne så nu håller jag tummarna !
sen gick jag förbi sofia och martin och tog en kopp te och åt mandariner , tittade på tv och pratade graviditet. hennes bebis mage hade växt jätte mycket sen vi träffades sist, så underbart. jag blev lite avis vill ha lite mer mage jag också.

nu har jag gått 18 veckor och 2 dagar in på graviditeten vilket betyder att jag är i 19 veckan. snart har jag gått halvägs :) känns jätte bra. härom kvällen låg lill killen och sparkade så man kunde känna det tydligt på utsidan :) det var som en liten knuff från insidan (en liten fot som kändes som om den var lite större än 1cm) det var helt fantastiskt att känna honom så tydligt :)

blev inget av att fota magen idag heller tyvärr....men snart kommer det bilder det lovar jag :P
men nu ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0