hej

nu sitter man på atsub/busta o snackar skit, ska snart ta en kopp te. amanda håller på att hjälpa mig med att få kontakt med socialen så jag kan få ett förtygs intyg till bostadskön. man vill ju gärna ha en lägenhet innan bebben kommer som man kan bo i ett bra tag framöver o vill gärna inte flytta precis innan barnet kommer, jag vill ju hinna få lite ordning och reda på mitt liv och hinna möblera och kanske till och med skruva ihop spjälsängen.

träffade en tjej igår som kollade på sassie som kanske ska köpa henne. hon verkade jätte bra och jag hoppas verkligen att hon vill köpa sassie för jag är övertygad om att hon skulle få det bra hos henne och hennes son.

ne nu kallar vattenkockaren på mig.
skriver väll snart igen antar jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0