halva tiden har gått

så nu har halva graviditeten gått! känns så konstigt vart tog alla dessa veckor vägen? nu ärr det bara 140 dagar kvar om allt går som "planeringen" och sen har jag min lilla kille hos mig :)
min lillkusin var här igår och kollade på house med mig. mötte upp honom i stan med alex när alex bjöd på subway, mums! senare under kvällen sparkade lillen så starkt att oskar kunde känna sparkarna :)
magen bara växer och växer som ni kanske har sett på bilderna. omkretsen på magen är redan 91cm! ingen platt mage här inte längre, hahahhaha!
den 2 november ska jag träffa läkaren igen på mvc för rutinbesök och prata om hur vi ska göra med sjukskrivningen.
ska verkligen försöka skriva lite oftare nu och uppdatera med bilder på magen i alla fall en gång i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0