fredag

orkade verkligen inte upp i morse. skulle åkt och lämnat sassie hos stefan men som sat kunde inte ta mig upp ur sängen...så det blev inget av att möta emelie och lucas + de andra på underbara barnmässan. men jag vill verkligen inte missa den så det blir till att åka dit med sofia senare idag istället. ska sms och kolla om emelie e där dock så man kan säga hej :)
avis och glad för sofias skull, hon kände bebben sparka igår så tydligt att martin kunde känna det också :)

drömde den konstigaste drömmen inatt...hemskt...
min syster och jag skulle ha barn. mamma och jag var och kollade på något hus och helt  plötsligt kom min syster i en taxi 8sån där amerikansk) hon klev ur utan att titta på oss och lämnade sin nyfödd på vägen , av nån andledning låg hon (bebisen) i en plaspåse (typ en större dropppåse) sen klev hon in i taxin och åkte.

jag sprang fram och plockade upp barnet och höll det mot bröstet allt för att bebben skulle bli varm och klara sig. mamma och jag hoppade in i bilen och åkte till nått slags sjukhus där det visade sig att bebben mådde bra så vi åkte hem där jag pysslade om barnet och efter ett tag kom jag på att hon var hungrig. eftersom jag oxå var gravid försökte jag amma henne och det gick bra.efter ett tag kom min syster dit och tog barnet hon kunde inte förklara varför hon lämnat den lilla . men hon var fly förbannad för att jag tog hand om bebisen.

hur wierd var den drömmen!? förstod mig inte på den men vad ska man säga inga av mina drömmar är logiska numera sen jag blev gravid.....

ne nu ska jag göra mig i ordning och åka och lämna sassie hos stefan och sen åka med sofia till underbara barnmässan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0