barn, hår och vänner

åkte ut till täby och och lämnade sassie hos stefan. sen gick jag över till sofia och martin. dem bjöd på lunch bestående av stuvade macaroner och falukorv, mums! sen åkte jag och sofia ut till underbara barnmässan jag körde eftersom sofia har ont i lederna. på mässan kunde jag inte låta bli att köpa lite saker :P det blev en body, ett par byxor, en mössa till bebben och en till mig, en filt till bebben och en långarmad tröja till mig. en sådan där som det står bebis över magen på :D kollade lite snabbt på hem och villa mässan. sen åkte vi tillbaka till martin och åt hägernäs mackor och pizza med cola :) sen färgade jag äntligen håret blev dock mycket mörkare än vad jag trodde att det skulle bli och så passede jag på att färga ögonbrynen och noppa dem. eller snarare sofia gjorde det åt mig. sen bar det av hem igen med sassie och nu ligger jag på sängen och ska snart sova och förhoppningsvis drömma om  något roligare än sist....
ska försöka lägga upp bilder på nya håret och på sakerna jag köpte. blev dock ingen "före" bild till hårfärgningen men det kommer en "efter" :P

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0