9/10

fick frågan om jag har funderat på namn. och det har jag väll men ingenting är fast bestämt.
namnen som står på listan just nu är:
Zackarias
Benjamin
Anton
William
Leon
Theodor

mellannamnen är mer eller mindre fast slagna och det blir nog stefan och jan eftersom blivande gudfar heter stefan och bebbens pappa och farfar heter jan och blivande gudmor jana.

var på självförsvar igår och idag är jag totalt förstörd jag har sån extrem träningsvärk att jag knappt kan röra mig och efter att ha slagit sk*ten ur en sandsäck och mitsar har jag svullna händer med sår på knogarna även underarmarna är blåslagna men gud va kul det var! det var verkligen bland det roligaste jag någonsin har gjort :D
efter träningen var det bara att åka hem o göra sig i ordning för att åka in till gammla stan och se jana sjunga :) hon är såååååå otroligt duktig man blir alltid lika glad av att höra henne sjunga och lika förvånad över att hon inte gjort en ggantisk karriär....

idag har det blivit till att ligga hemma och ta det lungt eftersom jag knappt kommit upp ur sängen, blev mycket springa i backe och jaga frisbee och söka torrfoder för hunden så hon inte blir understimulerad när matte inte orkar gå på 2 timmars promenad.

snart kommer alex hem från jobbet då ska jag kolla om han fått höra något mer om min eventuella lägenhet jag kanske ska få hyra, en 2a på 48m2 :D så underbart de vore!

ne nu ska jag släpa mig ut i köket och hitta på någonting att äta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0