6 oktober

blev inge kebeb, alex hade med räk-makor från jobbet så vi åt det istället :P riktigt gott, inte varje tisdag man äter räk-macka :) får bli kebab någon annan dag. längtar så otroligt mycket tills i morgon bara 12 ½ timme kvar tills jag ska vara på ultraljudet! känns lite som att jag ska få träffa min bebis i morgon. man känner ju att den rör sig där inne men det är ågot helt annat att få se när den rör sig, se hur h*n har växt sen sist..... det går inte att beskriva och jag har inte ens varit där än :P
känner mig som ett barn kvällen innan julafton, bara väntar på att det ska bli julafton så man får öppna paketen...
ne tror jag ska försöka sova snart så jag inte är så trött i morgon vill verkligen vara klarvaken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0