5 oktober

var på "hej då sverige" fest igår, nicklas flyttar till norge för att jobba :( men han e glad över alla pengar han kommer tjäna så jag är glad för hans skull även om det är trist att man inte kommer kunna träffas.


bebben har varit vild idag och sparkat flera gånger idag så tydligt att till och med alex kunde känna en av sparkarna :) känns helt underbart och och går inte att beskriva hur det känns när ens bebis ligger och rör sig och berättar att h*n lever där inne :D ska bli så underbart att få se bebben på ultraljudet på onsdag och (förhoppningsvis) få veta om det är en pojke eller flicka :) får se om jag har rätt med mina föraningar om att det är en liten flicka.


ne nu är jag trött och ska försöka sova lite så jag orkar upp och träffa "gravid psykologen". ska prata igenom hur allt känns och få lite stöd i allt det jobbiga.
hoppas allt är bra med er :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Mammorna brukar ju ha rätt i vad de gissar på!:) Jag hade rätt i alla fall hehe;)

2009-10-05 @ 08:53:56
URL: http://lovisabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0