1/10

vilken början på månaden...sov jättedåligt, drömde att jag blev misshandlad av min tvillingbror, varje gång jag vaknade så hade jag känslan av att något var fel och att jag hade glömt något...när jag vaknade var det för att telefonen ringde. det var katarina från en trygg uppväxt som undrade om jag skulle på dennys rättegång idag. fan fan fan jag har tyckt allt detta var så jobbigt att jag tryckt undan datumet för rättegången....
vi kom överense om att katarina skulle hyra en bil och att jag skulle köra så kl 11 bär det av till eskilstuna för rättegången.
fan vad jag vill träffa denny jag saknar honom så och har inte hört från honom på nästan en månad...samtidigt vill jag inte sitta på en rättegång, jag hatar det och jag vill inte se honom i sån knipa...
men kjäll-åke hade pratat med denny och sagt att jag kanske kommer och han ville att jag skulle komma och sa att det var okej så jag vill verkligen vara där och visa för "min bror" att jag finns där för honom oavsett vad.

fortfarande hosta efter mitt virus i lungorna men det börjar bli bättre nu så det känns okej. annars händer det inte så mycket. jag är iof jätte nervös inför ultraljudet nästa vecka. läkaren säger att allt är bra med barnet och hjärtat slår som det ska men med tanke på hur jag har mått både fysiskt och psykiskt och all medicin dem har gett mig blir jag nervös, så vi får se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0