bloggar

har suttit och läst mammabloggar om förlossnings berättelser och tittat på massa bilder av nyfödda små bebisar och OJ VAD JAG LÄNGTAR! klart att jag vill att lillkillen ska stannakvar tiden ut så att han mår bra och allt går så bra som möjligt men oj vad jag längtar vill ju att han ska komma nu så jag får krama om min lilla prins vill se hur han ser ut länggtar så! oj vad jag tjatar men sitter med världens leende och kan inte sluta le det känns underbart att vara gravid och jag vill krama lillkillen!

Jamie är namnet som står högst på listan just nu gillar det namnet och känns som om det skulle passa.
får se om det blir en Jamie Stefan Jan har fortfarande tid på mig men det känns som om det kanske är vad han kommer heta :P

vill ha min bebbe nu! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser också många mammabloggar, längtar och njuter av alla olika magbilder. Vilken resa vi får göra! Så coolt!

2009-11-12 @ 08:38:00
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: emelie, mamma till Lukas

åå jamie vad fint! ett utav min favvosar är Emilio =D hihi jaaa jag är influensa vaccinerad nu! Så hoppas jag håller mig frisk =D hihi mår du bättre nu?



jaa hör av dig då du kommer hem =D hihi

2009-11-12 @ 16:02:41
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0