trött

blev lite kaos i morse, med en läkartid som försvunnit och en bebis som inte rörde sig.... emn det känndes jätte skönt efter att jag varit på förlossningen och dem sa att allt såg jätte bra ut. läkaren ringe till mig och fixade allt som vi skulle gjort idag över telefonen så det löste sig det med :) sen var jag på atsub och snackade skit ett bra tag och det var jätte trevligt. mattias kom dit och pratade lite strunt sen gick jag förbi apoteket o hämtade ut lite medicin och sen åkte vi hem till mattia. mötte terese på vägen. det var jätte kul att få se deras nya lägenhet, gillade verkligen sovrummet och målningen på väggen i vardagsrummet:)
sen bar det av hem för en trött mig. handlade lite på vägen hem också.
nu har jag ätit och så har jag gosat med katten ett bra tag nu ska jag kolla runt lite på några bloggar jag följer och sen blir det till att sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0