träffat barnmorskan

nu har jag kommit tillbaka efter mötet med barmorskan. det gick jätte bra :) gillar verkligen min barnmorska hon är verkligen underbar :)

Urinprov:   inga äggvite ämnen.
Blodsocker:   jätte bra värde 5,9
Blodtryck:   117/71 väldigt bra
Bebisens   hjärtslag: 152 bpm
SF-mått:   23 strax under idealet
Vikt:   4 kilo + , lågt men normalt

allt såg jätte bra ut, var härligt att lyssna på hjärtslagen igen även om det kom en och annan duns pga av att lillen sparkade :P
barnmorskan var lite oroad över att jag inte får tillräckligt med sömn så det ska jag prata med läkaren om när jag har tid hos henne dn 14 dec. om den inte blir bättre får jag eventuellt läggas in på danderyd några dagar för att få sömn mediciner. andledningen att det  blir på danderyd då är att dem vill kontrollera lillen medans jag får medicinen.
ska till barnmorskan den 21 dec igen men då har min barnmorska semester så det blir till att träffa en annan den gången. efter det besöket kommer jag få gå dit oftare då blir det varannan vecka istället för var fjärde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0