tidigmorgon

nu ärkl femi sex på morgonen och det känns verkligen omänskligtatt vara upp vid denna tid men nöden har ingen lag....ska gå mot tåget om lite mer än en halvtimmer så jag sitter och äter frukost ochletarreda på ett telefonnummer jag måste ha med mig. och kollar en extra gång om hur jag ska hitta dit jag ska på danderyd. jag är otroligt nervös just nu om vill bara att tiden ska gå fortare så jag får svar på hur lillkillen mår. men jag hoppas verkligen att allt är bra och att han har växt sen sist. han verkar ha ändrat sitt vaken/sov mönster för han sparkar mer när jag ska sova och mindre på morgonen och sen känns sparkarna annorlunda men det är nog för det börjar bli lite trängre kan man  ju hoppas. ne nu ska ja fixa det sista och röra på mig men jag kommer in senare idagoch berättar hur det gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0