så sjukt arg!

innan jag skriver vad jag e arg för ska jag säga att jag vet att alla män inte är idioter, inte bara män beter sig som svin och man ska inte dra alla över en kant, så nu e de skrivet.

jag är så sjukt förbannad på alla idiot killar som finns, dessa jälvla svin som behandlar sina tjejer och barn som de var ägodelar man kan behandla hur som helst med all rätt.... att vara tillsammans med någon ska vara något fint det ska vårdas och man ska båda två må bra av det , det ska inte förekomma våld eller hot men likt förbannat så gör det de o jag blir så sjukt förbannad!

vill inte skriva vilka det handlar om eftersom det handlar om DERAS liv men måste få skriva av mig om hur sjukt arg jag blir har sån lust att göra både ena o de andra med män/killar som beter sig på de sättet men jag e bättre än dem.

till er som det handlar om, jag finns här för er och kommer inte att försvinna ni betyder så otroligt mycket för mig och jag kommer kämpa vid er sida 24/7!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0