klart

Nu är vardagsrummet (som även är mitt sovrum) städat! alex har städat i köket och på toaletten så det tackar vi för. mitt städande blev även en ommöblering, och va bra det blev! nu är det inte bara rent och ordning på saker o ting nu känns rummet mycket större :)
är jätte trött nu så jag ska gå och lägga mig nu så jag får sova lite också. får se hur det blir i morgon men kanske orkar åka till atsub....får se.

och nu har jag julplaner! jag ska fira 23 december med mys och julgransklädnad hos helene, nova och riccardo! nu är julen räddad ;) vet att jag inte behöver köpa några julklappar och jag förväntar mig inget av dem jag är bara glad över att få träffa dem! men kanske "råkar" jag hitta några småsaker när jag kollar i affärerna den 23 ;)
längtar så oooootroligt mycket efter att äntligen få se dem, det är över ett år sen jag träffade dem sist.....och  riccardo har ja ju inte träffat än. det blir till att ta med kameran!

lilla Riccardo fyller ju 1år idag, grattis! oj vad tiden går fort...om ett år sitter jag med en liten kille på 9 månader :D

ne nu ska jag sova. sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0