julshopping

idag  efter alla läkarbesök mötte jag upp alex i stan och införskaffade helenes, riccardos och resterande av novas julklappar. jag måste säga att jag är riktigt nöjd med vad det tillslut blev :) kanske kommer upp nån bild efter jul så ni får se men ja tänker inte avslöja vad ja handlade eftersom helene kanske tittar förbi på sidan och hennes julklapp ska ju vara en överaskning.
jag kan dock säga att det inte är så smart att julhandla den 22 december för tydligen så ska hela sverige göra det vilket resulterar i att man knapp kan röra sig på stan eller i butikerna så det tar uniufär 5 gånger så lång tid att göra det man ska specielt om man som jag inte viste innan vad man skulle handla :P

"skämde bort" mig själv med nya sängkläder, dem hade ett sett på lagerhouse som var jätte fint som jag såg för nån vecka sen och har velat ha sen dess och till min fördel var det på rea så självklart köpte jag det :) mörk/ljusgrått med "krumelurer" på ett påslakan och fyra örngott. så ikväll blir det till att gå och lägga sig i en nybäddad säng :D !

nu ska jag hjälpa alex att laga lite mat så jag får i mig nått innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0