julklappar och träff

det var jätte kul att träffa awa och mary idag, även om mary var tvungen att springa iväg till en vän på en gång. jag och awa vandrade runt i solna centrum och pratade om allt och ingenting och självklart om hur det går med graviditeten :) fick lite bilder på barnets pappa också så jag har till albumet jag har tänkt göra till min lilla son. sen fick jag även en julklapp :D dem är så otroligt underbara! hade verkligen inte väntat mig att få något av dem.
 passade på att köpa novas julklapp idag också och eftersom hon älskar hello kitty blev det en rosa hello kitty pyjamas, tror hon kommer bli glad:)
sen promenerade jag hem och nu har jag legat och latat mig framför datorn ett bra tag, vilket jag antagligen kommer fortsätta med resten av kvällen :P
och imorgon blir det ultraljud! ska bli så underbart att få se lillkillen igen och ska kolla om jag kan få några bilder också att ta med mig hem. ska bara komma ihåg att dricka massa vatten innan så att det blir riktigt tydliga bilder.

novas julklapp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0