hmm....

sovit nästan hela dagen....helt slut psykist efter allt som hände i morse... men men lyckades tillslut ta mig upp i alla fall och plocka i ordning lite och laga mat. det blev fiskpinnar med hemmagjort potatismos. sen till efterrätt skulle det bli chokladmousse men missade att det inte fungerade att göra med lättmjölk...:( så nu sitter jag och äter vad man kanske kan beskriva som skummig chokladmjölk med choklad bitar i :P

i morgon bär det av till atsub för att ringa sunt lite och bara vara och få stöd känner att jag behöver vara bland människor jag trivs med som finns där för mig...

tog nya bilder på magen idag men hittar inte sladden till datorn så jag kan inte få in dem på datorn som det är just nu....surt jag har en del att lägga upp ju. en del bilder från firandet av ellas födelsedags middag också men men det kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0