hmm....

jag får kanske se det possetiva i att barnets pappa svarade när jag skrev till honom på msn för det trodde jag inte att han skulle göra. hade lovat mig själv att inte berätta för honom eller kontakta honom igentligen för jag tycker att han skulle ta det initiativet men försöker vara den vuxna i allt dettta så jag skrev i alla fall och såhär blev konverationen....
han gick i o för sig med på att jag frågar hans mamma om lite bilder och jag skrev sen att jag hoppasdes att allt var bra och sade att jag inte skulle störa mero han skrev -detsamma
så det var ingen otrevlig disskusion men kan inte förstå mig på honom i alla fall.....
förstår inte hur han kan skärma av så som han gör och som det verkar bryr han sig verkligen inte om sitt kommande barn och jag kan inte förstå det. hur kan ens barn inte betyda något? men det får stå för honom antar jag....


(jag som skrivit i rött och barnets pappa som skrivit med blått)
vill du veta om du får en son eller dotter och hur han/hon mår? och när han/hon är beräknad att komma?
nope
okej
hur kan det inte betyda något för dig? ska inte bråka bara undrar
Nja mina känslor är samma, så det är nog därför
jo men är du inte ens lite nyfiken?
nä, inte ens tänkt på det
okej
skulle vilja ha lite bilder på dig sen så jag kan ha senare och visa barnet så han im alla fall får se hur hans pappa ser ut. om det är okej med dig?
måste du ha det nu lr kan det inte vänta?
kan vänta ett tag antar ja men skulle vilja ha dem innan han föds. hade tänkt sätta in dem i ett album åt honom
k, mailar nån bild sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0