en underbar ängel!

jag skulle åka och hämta en vinterjacka av dunjacka st L av mattias som han inte andvänder så jag har en vinterjacka som går att knäppa över magen. passade på att ta med mattias julklapp. bara en lite sak och verkligen inget specielt bara en sak jag hittat och var tvungen att köpa eftersom jag kom att tänka på honom när jag såg den. hur som haver när jag ger honom paketet frågar han om jag vill ha en julklapp och jag säger att det absolut inte behövs eftersom vi inte sagt att vi skulle köpa nått och paketet han fick var bara en kul grej men han ville ge mig nått och gissa om jag blev chockad, jag fick välja ett par vinterskor! dem jag hade var trasiga så jag blev blöt om fötterna när det var blött ute och nu när snön har kommit lyckas den också smyga sig in i hålen.
så nu har jag ett par underbara fina nya vinterskor! jag har verkligen världens bästa ängel till vän, han är en riktig räddare i nöden. ibland undrar  jag vad jag gjort för att förtjäna vänner som honom?!
måste erkänna att paketet jag gav honom känns rätt så löjligt nu...men men antar att det är tanken som räknas...

mina nya fina vinterskor som är varma och torra!!!

var i stan och hämtade upp skorna eftersom de inte fanns kvar i rätt storlek ute hos mattias. passade på att ta en bil av stadens vinterland, något slaskigare än ute i solna där jag bor :P snön låg kanske inte direkt kvar vit på marken men det var fint med alla dekorationer :)

Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

är det så hemskt i stan :| herregud haha vill inte besöka storstaden då (A)

2009-12-15 @ 23:37:52
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: zazza

najs hörre du:) hade dina skor på mig i dag:)

2009-12-15 @ 23:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0