de senaste dagarna

nu har jag inte uppdaterat på ett tag, så nu är det dags att skriva lite och att lägga upp lite bilder :)

den 23 december hämtade helene, nova och riccardo mig och så bar det av hem till dem i tumba. vi fick stanna till och handla lite mat och uppesittargott på willys. efter lite trixande och en snäll "plogare" kunde vi parkera bilen och få upp alla påsar till lägenheten.  vi åt en underbar middag och öppnade paket.  noa fick en siden pyjamas med hellokitty, hellokitty strumpor och hellokitty hårspännen och snoddar och rödaremmar godis. riccardo fick en filt, en gossedjurskanin, en bitleksak och en tröja som det stod - I <3 mum på. helene fick ett stort "spa- ta hand om sig själv"-kit som jag plockat ihop med allt från badskum, ansiktsmask, choklad, campange och body lotion o massa mer :) alla verkade bli glada för sina paket. själv fick jag en söt body till bebis och en gosedjurskanin och en care bear filt :)
sen satt vi uppe och myste framför tv´n efter att helene lagt riccardo. gud vad jag har saknat dom !
9:30 vaknade jag av en liten prinsessa som förklarade att hon inte orkade vänta på att jag skulle vakna längre för nu hade hon väntat JÄTTE länge :) vi åt frukost och dem åkte iväg för att träffa riccardos farmor o farfar m.fl. jag tog det bara lugnt och vilade ut framför tv´n. sen hämtade dem upp mig och körde hem mig till solna. där fick alex komma ut med elvis så dem fick se min lilla söta katt :)
alex och jag tog det barra lugnt hemma i soffan framför tv´n och slappade. vi beställde hem två familjepizzor, vitlöksbröd och coca-cola och efter att ha ätit till vi nästan kräktes kom ben and jerry´s glassen fram :P.
jag har verkligen haft det underbart under jul :) nu ska man bara komma på hur man ska fira nyår också:P
  
dansuppvisning, riccardo leker i skåpet, mys med Nova
   
uppesittarmys, nova stavar fijol med ostbågar, nova tittar på tv
   
söta nova, morgon nova, nova och riccardo leker
    
morgonstund, charmiga riccardo, julfina nova
  
riccardo leker, snö!, ännu mera snö!
 
julpynt :)

(klicka på bilderna för att förstora)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0