.dagen.

varit på atsub hela dagen och snackat skit med alla där, kom in ovanligt mycket folk idag men det var bara trevligt :) dock kom jag inte där ifrån förrens sen. jag var påväg att gå men  tog en sista kopp kaffe med birgitta och det slutade i en massa prat om livet, familj, och traditioner blev en del tårar men det känndes så skönt att prata ut. birgitta är världensbästa låtsas mamma som man vverkligen kan prata med allt om. passade även på att skicka ett sms till min "riktiga mamma" och fråga vad jag undrat så länge....fick inget svar men hade inte förväntat mig det heller eftersom vi inte har kontakt med varandra....

saknar min familj, min helene, prinsessan nova och självklart lilla riccardo som jag inte haft möjlighet att träffa än. hoppas jag får träffa dem snart!

men nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova och bara ta det lugnt. i morgon är en annan dag o jag känner på mig att den kommer bli bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0