22-12-09

sov inte specielt bra i natt, vaknade hela tiden och var tvungen att gå på toaletten....men men jag lyckades i alla fall somna om hela tiden. kan ju faktiskt vara så att jag är lite spänd inför ultraljudet idag kanske ;)
ska se till att äta frukost nu och göra mig i ordning sen ska jag ringa och väcka stefan så han kommer upp i tid och hinner i tid till ultraljudet som han ska följa med på.
strax innan elva ska jag i alla fall se till att gå hemmifrån för att hinna med bussen till karolinska. och 11:30 är det dags för ultraljudet så vi får se att lillkillen växer som han ska. det ska bli så underbart att få se honom igen :) jag har haft fått se honom ovanligt mycket eftersom jag varit på extara ultraljud men är ändå otroligt nyfiken på att få se honom. jag förstår inte hur alla andra står ut som bara får se sin lilla bebis EN gång under hela graviditeten...
 efter det är det hem för att gå igenom alla kartonger och leta efter mer kläder och sen ska alex och jag in till stan sen ska han träffa Nea och jag ska hem och slå in julklappar. ikväll måste jag lägga mig tidigt för i morogn ska jag träffa nova, helene och riccardo och då vill jag vara utvilad ordentligt :) kommer kanske in under dagen med lite uppdateringar och bilder av stan, ultraljud och julklappar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0