21-12-09

ska till barnmorskan idag kl 11:30 och mäta magen och göra alla rutintester som bör göras. får dock träffa en annan barnmorska än min vanliga eftersom hon har semester. men det gör ingenting för om 2 veckor träffar jag min vanliga barnmorska igen.
vid 12:15 när jag är klar på mvc ska jag åka med stefan och vara smakråd till ett vardagsrummsbord han ska titta på. har bara sett bordet på nätet innan men det verkar riktigt häftigt, om det inte hade varit för att det kostade en förmögenhet...men men får se om det kanske är värt det.
vid 14:30 ska jag träffa awa, lillkillens farmor och uppdatera lite i solna centrum så dem får veta hur det går med lilla killen i magen :) det var länge sen man träffade hennne så det känns bra.

sen får vi se vad resten av dagen håller men om jag känner mig själv rätt så blir det till att ta det lugnt och vila. kanske sover ute i täby i natt för att se till att stefan vaknar dock eftersom han ska med mig på ultraljudet i morgon. han jobbar natt så han kommer nog vara ganska trött när han kommer hem i morgon på morgonen.
känns skönt att barnets gudfar är med på ultraljuden så att jag inte går själv, känns bättre att få dela det med någon och OM något skulle vara fel känns det bättre att veta att nån är där. men hittils har ju allting varit bra och jag hoppas och tror att det kommer fortsätta så. längtar jätte mycket efter att få se min lilla prins igen :) längtar till tusen tills i morogn!

ne nu blir det frukost skriver nog kanske senare, om inte för att lägga upp bilder från gårkvällens pulkaåkning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0