20-12-09

glömde självklart att ta med mig kameran igår till jannie men men. det var trevligt i alla fall och blev sent åkte inte hem förrens 20 i fyra.....väl hemma var det bara att hoppa i säng på en gång  och nu har man tillslut vaknat till liv igen.
ska försöka ta mig till biblioteket och kopiera mitt sjukintyg så jag kan skicka in dem men det är snöfall ute i världsklass. ska lägga upp  en bild på det idag. sen kommer det nya bilder på magen idag också :) för idag har jag gått 28+0 och är nu i vecka 29! :D

hade tänkt att åka förbi min mormor och morfars grav och min gudfarsgrav och tända ljus idag men får se hur det blir om jag orkar ta mig dit i snöovädret....men slutar det snöa så mycket ska jag verkligen försöka ta mig dit...har inte varit där sen jag blev gravid. fan vad jag saknar dem, jag önskar verkligen att dem fortfarande levde och att jag kunde åka hem till dem och fika...önskar att dem fick träffa min son när han föds så dem fick träffa sitt barnbarn men även om jag inte tror på himelen så hoppas jag nån stans att dem finns med mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0