19-12-09

smsade angående julgranarna innan jag gick och lade mig igår fick svaret att han skulle, åkterkomma på morognen. då förutsätter jag dum som jag är att hans ka höra av sig INNAN det var meningen att jag skulle vara där (kl 11) men nej 11:35 får jag ett sms som säger att jag inte behövs idag heller.....bara jag som tycker att det e dålig stil? fine att jag inte behövs där men va fan han kan ju i alla fall berätta det för mig i tid...
så idag finns inget inplanerat förrens vid 17 tiden då jag ska kolla på en barnvagn och kanske köpa den :D och efter det ska jag och alex hem till jannie på inflyttningsfest o det ska bli riktigt kul! men tror inte jag kommer orka stanna så himla länge...är ju trött på kvälllarna numera...
jag kommer säkert in under dagen och skriver nått mer men vi får se ... om inte annat kanske det kommer upp en bild eller två från festen i morgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0