16-12-09

kunde inte sova inatt...somnade tillslut vid halvsex tiden sen var det bara att kliva upp igen vid 08:15 då klockan ringde. nu har jag duschat och ska leta reda på lite kläder och sminka mig sen har jag en dag med mycket framför mig.

-skrivarkurs på atsub
-ringa soc
-promenera med emelie, lucs och hennes kompis
-träffa jocce
-städa hemma
-boka tvätt-tid

får se om jag hinner med allt men det ska nog gå. önskar bara att jag inte var så trött så jag kanske hade haft lite mer ork...men men kommer sova gott i lväll i alla fall. ska bara se till att inte somna i eftermiddag så jag ligger vaken i natt.

var otroligt arg igår och det sitter kvar en del...hatar när någon skadar mina nära. men det finns ingenting jag kan göra åt det som har hänt allt jag kan göra och kommer att göra är att finnas där för dem.

ne nu ska jag fixa mig o äta frukost sen ska jag ta på mig mina underbara nya vinterskor och röra mig mot stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0