11-12-12

kunde inte sova i natt var vaken till kl halv fem men sen fick jag somna i alla fall. lyckades till o med känna mig någorlunda utvilad när jag vaknade. nu ska jag försöka göra frukost, duscha o göra mig i ordning. väntar på att stefan ska vakna och höra av sig så jag kan åka o köpa tv´n. stefan ska med eftersom jag måste ha nån som kan köra och bära åt mig :P sen ska jag iväg ut till täby och ha film kväll det blir till att titta på inglouriusbastards (stavning?) sen ska jag försöka lägga mig tidigt eftersom jag ska ut till lidingö och hjälpa till på fotbollmatchen mellan gångsätra och hersby. ska bli kul att se vilka som vinner i år och få se om cheerleaderna kan dansa i år ;) söndagen får vi se vad den håller, antagligen blir det lite tvspel med alex på nya tv´n. ska bli så underbart att ha en större tv så man kan se lite mer har tröttnat pått ofantligt på att ha en tv som e typ 18 tum.....
eftersom stefan inte vill ha katten i lägenheten så får alex ta ansavar för lilla elvis idag och i morgon. elvis proppsar för övrigt på att ligga på mitt bröst o kurra när jag ligger med datorn i sängen och skriver. lite lagom i vägen kan jag säga men spelar ingen roll hur mycket jag flyttar på honom han bara ska tillbaka. men ganska mysigt är det i alla fall så jag ska inte klaga.

lillkillen i magen har blivit lugnare den senaste tiden nu är han inte lika vild, verkar som han sover lite mer också. men det kan ju bero på att han växer en hel del nu. och det märks verkligen att det börjar bli trångt för honom, varenda liten spark eller slag känns verkligen och syns utanpå magen, o magen  i sig bara växer och växer skulle inte förvåna mig om man skulle se hur den växte medans man tittade :P men det är kul att den blir stor det hör ju till att ha en stor kula och än så länge har jag inte tröttnat på att den är ivägen även om jag är fullt medveten om att jag antagligen kommer bli galen på den om några veckor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0