10-12-09

så det blev en del gjort idag i alla fall. Ebba kom vid lunch och hämtade sassie sen åkte jag in till stan o hälsade på Sandra och Jens på centralen. var ju ett tag sen man såg dem så det var kul att snacka lite skit :) sen bar det av till myrorna i hjorthagen där jag mötte upp med sofia. tittade runt en hel del och hittade en klänning, en tröja och en kjol som jag köpte :) alltid kul när det är billigt.  sen tänkte jag åka hem men när det var stopp på tunnelbanan så jag fick gå till centralen passade jag på att kolla runt lite i gallerian och sen köpa billiga strumpor på plattan och nya underkläder på kappahl. sen åkte jag faktiskt hem :) så trött som jag var har jag inte varit på ett bra tag, helt slut i kroppen o huvet och ont i fötter och höften men men somnade när jag lade mig på sängen. sen vaknade jag och då var det dags att laga middag. blev lite lyx  idag :) TACOS! och nu ligger jag proppmätt framför tv´n och smälter maten. ska nog lägga mig tidigt idag men får se hur det går. brukar ju inte vara allt för bra på att somna o komma till ro.

i morgon kanske det blir till att köpa tv, om stefan kan hjälpa till att köra det vill säga sen blir det filmkväll hemma hos stefan och på lördag blir det gångsätra-hersby matchen :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0