1-12-09

så idag är dec officielt jul eller vad man ska säga. pyntat i hela stan och folk springer runt och köper julklappar. hade inte kunnat kännas mer off....men men. folk ser fram emot en julafton med familjen, jag ser fram emot den 22 när jag ska på ultraljud. inte det största fanet av julen efte att jag flyttade. dock hade jag världens bästa julafton förra året. får se vad det blir i år.

ska träffa barnmorskan idag. skulle ha varit där 9:15 men vaknade 9:30 av att barnmorskan ringde och frågade om jag missat att jag skulle vara där...kanske inte så konstigt att man försover sig när man inte sover mer än 4-5 timmar per natt....som tur var hade hon en extra tid idag så jag ska vara där kl 14:00 istället. då får vi se hur mina värden är hur magen växer och hur vikten är. ska bli spännande.

efter barnmorskan bär det av in till stan. ska lämna tillbaka filmerna jag och alex hyrde på Casablanca. sen kanske det blir till att åka till atsub eller hälsa på sofie, vi får se vad jag orkar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0