09-12-12

så idag fick jag mina pengar! nu har jag betalt av alla mina räkningar  och det känns helt underbart! nu är jag på plan med min ekonomi igen och det är en sak mindre att oroa sig för :) hade aldrig klarat mig fram tills nu utan mina vänner så jag är evigt tacksam för att dem alla har ställt upp på ett eller annat sätt.
idag har jag alltså suttit och ringt runt o fixat och betalt räkningar sen har jag och alex varit duktiga och storhandlat så vi har gott om mat hemma i både frysen o kylen även en hel del nyttig  frukt o grönt :) sen blev de lite onyttig läsk också men men e man gottegris så e man o jag äter nästan aldrig godis eller chips längre så läsk o popcorn nån gång ibland kan jag unna mig :)
resten av dagen blev till att ta de lungt med sassie o elvis framför tv´n gick på en promenad i hagaparken med stefan och homer också så hundarna fick springa av sig ordentligt och jag fick komma ut o röra på mig ordentligt. har insett att det är lätt att bli en soff potatis när man inte får anstränga sig så mycket pga av alla förvärkar  men men.
just nu sitter jag och funderar på vad ja ska hitta på imorgon men det blir nog till att åka förbi centralen och hälsa på sandra o jens som "mellanlandar" där på väg hem från GbG sen kanske ja ska försöka flörta lite med sofie för att få henne att åka med till myrorna i hjorthagen o kika lite men som sagt vi får se vad dagen håller.
nu ska ja försöka mig på att starta upp alex ps3 och kanske spela lite little big planet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0