08-12-09

idag har jag gosat med sassie :) och varit förbi atsub och snackat skit och ringt och dubbelkollat med csn. Imorogn kommer mina pengar så då blir det till att ringa runt och sen till att ÄNTLIGEN betala mina räkningar! det växer lixom när man inte haft möjlighet att beta dem så det blir inte mycket pengar över när dem e betalda om ens några....men men sen är allt betalt i alla fall :)

efter att jag åkte hem från atsub lade jag mig på sängen o somnade är visst ganska trött så vi får se om jag kan ta mig upp ur sängen i morogn för att ta mig till skrivarkursen. det blir nog till att träffa stefan och homer i alla fall så att sassie och homer får leka :)

ne nu ska ja va social med alex som precis kom hem från jobbet med en flaska cocacola ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0