04-12-09

så idag var det avklarat, mötet tog 2,5 timme  och gick jätte bra. är otroligt nöjd med mig sälv så nu är det bara att vänta på resultatet förhoppningsvis får jag svar inom 2 veckor på hur det går och kanske även ett fast datum.
även fått veta lite om hur soc tankar går kring hjälp med bostad och har hört att det pratas om en "försöktslägenhet" vilket innebär att jag får ta över kontraktet efter ett par månader så jag skickade in mina papper idag och håller tummarna.

var förbi alex mamma en snabbis med alex och sa grattis eftersom dem ska fira henne idag men jag är hundvakt så jag stannade inte länge. alex sms´ade  för några minuter sen hans mammas sambo fick åka ambulans till sjukan efter att ha ramlat ihop 2 gånger och blivit medvetslös....håller tummarna för att det inte är något allvarligt men tyvärr kan de va de eftersom hans kroppspulsåder sprack i juni och han knappt hunnit återhämta sig från de....alex skulle ringa när han viste mer så vi vi får se vad dem säger....

imorgon är det födelsedagsmiddag för ella som fyller 20 på söndag , ska bli jätte kul att träffa henne o massa andra gamla vänner så det ser jag verkligen fram emot hoppas att anna också dyker upp även om det är tveksamt eftersom hon e sjuk...ne nu ska ja städa lite mer o mysa med homer till jag faller ihop i sängen av utmattning ingen lust att lägga mig o tänka idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0