Fucking jävla sl!

när jag började studera frågade jag när jag köpte mitt busskort vilket jag skulle ha eftersom jag undrade om jag hade rätt till reduserat som student. alla gånger jag köpt ett kort sedan dess har jag frågat och dem har sagt att jag kan köpa reducerat. När det har varit kontrolanter har dem godkänt att jag haft reducerat så jag har inte tänkt mer på det.
idag när jag hamnade på en kontoll igen visade jag kortet och mitt led och förklarade att jag var student varpå dem tog mitt buss kort och gav mig böter på 1200kr! tydligen har jag som deras kundtjänst sa olyckligt nog blivit fel informerad......kontrolanten var inte lika trevlig han sade bara att - jag köper inte ditt snack!
vad fan e detta?
nu måste jag sätta mig occh skriva en överklagan och hoppas på att dem godkänner den vilket tar upp till 4veckor!
så jävla trött på stockholms jävla SL!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0