29/8

vaknade nyss klarvaken har legar och vaknat från och till de senaste 2 timmarna. vaknade 5 gånger i natt och var tvungen att gå på toa känns som om besisen har lagts sig precis över blåsan vilket enligt mig vore skumt efter som magen putar ut känns det som om blåsan borde få bara ifred men nej....aja inte hela värden är ganska bra på att somna om.
Drömde om nyfödda bebisar hela natten massa olika senarion allt från att jag skulle in till BB till att jag och jjanne låg på BB med en nyfödd liten plutt till att jag gick runt med barnvagn och promenerade. tror att lovisa var med och promenerade med lilla elis också:D
men det som är frustrerande är att jag inte kan minnas hur bebisen såg ut, vad den hette eller vad det var för kön jag vill ju få en känsla för vad det kommer bli men icke...no clue får väll vänta på ultraljudet utan gissningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0