24 augusti

dagen för det första läkarbesöket. fick göra en rutin gynkontroll och allt var bra. sen vände sig läkaren till mig och sade att vi skulle göra ett ultraljud! det var det häftigaste jag har varit med om en liten liten bebis låg och sparkade och gjorde kullerbyttor i magen på mig :) läkaren började att skratta för beben var så livlig:)
fick med en bild hem och jag kunde/kan inte sluta titta på den jag kan varje liten skugga av den ultraljuds bilden nu.
hela jannes familj ville titta på den och alla förklarade hur gulligt barnet var fast man omöjligt kan se något annat en en bebis kropp:P
känns jätte konstigt att jag inte känner hur bebisen rörs sig trots att den är ca 10cm stor.
varken janne eller jag har någonsin sett någonting så häftigt som den lilla bebisen, hjärtat som slog och alla rörelser:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0