Lillplutten och jag ligger på sängen och t...

dsc00934 (MMS)

Lillplutten och jag ligger på sängen och tar en middags vila medans pappa magnus sitter vid datorn och spelar madden :) vi skulle åkt till skansen idag men eftersom min fot svullnade upp och blev blå igår blir det inte av, känns dumt att gå runt på skansen med dålig fot. Om någon timme ska vi till danderyd för att jag ska ta prover sen ska vi hem till stefan för att klippa både magnus och honom och kanske planera inför dopet, inte många dagar kvar nu :) vill också be er skänka en tanke till amanda och robin vars ängladotter skulle blivit född idag om det inte varit så orättvist....vilya vi saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0