Idag har vi varit och hämtat nycklarna ti...

Idag har vi varit och hämtat nycklarna till lokalen där vi ska ha jamies dop-fika :) lokalen var alldeles lagom:-) efter det åkte magnus jag och jamie till solna centrum och ordnade med alla dekorationer och tallrikar mm till dopet så allt som är kvar är kaffe och te:) känner mig jätte duktig och jag tror verkligen att det kommer bli fint, vi har vita dukar med blåa löpare och ett fint trippel-sidenband med blåa fjärilar sant blåa konfetti-hjärtan :) dessutom har jag ordnat med nytt abonemang till min telefon som ska börja fungera om ett par dagar fast det är samma nummer. Fast pris för tele, sms och mms:) så nu ska det bloggas. På vägen hem gick bilen sönder eller rättare sagt kylaren så bilen var farligt nära att börja koka :-S men efter ett stopp tid en verkstad och lite försiktig körning tog vi oss hem till vallentuna. Sen har jag suttiti hammoken (?) Med jamie och tagit det lugnt :) men nu är det dags att sova och i morgon ska midsommar planeras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0