I tisdags var lillplutt på BVC och fick...

I tisdags var lillplutt på BVC och fick sina vaccinationer + hepatit B spruta eftersom farmor är från gambia. Han var på jätte bra humör tills dess att sprutan sattes i låret, min lilla älskling blev hur ledsen som helst och oj vad ont det gör i mig att se honom ha ont! Men som tur är gick det snabbt över. dem sa på BVC att han antagligen kommer vara väldigt trött ett par dagar men jag tycker att han varit sig själv. Själv var jag på arbets interjuv och fick jobbet! Så i höst börjar jag att jobba (nu ska väll nån klaga på det med...) ska bli kul att få jobba lite och få in lite mer pengar så jag kan skaffa lillen och mig en lite bättre vardag. Ikväll har magnus träning med fotbollen så då bär det av till bergshammra, för min och Jamies del blir det nog en promenad ner mot ullriksdals slott under träningen. Ne nu ska jag fixa lite mat innan vi åker. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0