Dopet igår blev helt fantastiskt! Alltin...

Dopet igår blev helt fantastiskt! Allting blev jätte bra och solen kom lagom till fikat :) längtar jätte mycket efter att få se alla bilder fotograferna tog! Så fort jag får bilderna ska jag lägga upp lite så att ni som inte var där kan få se. Jamie skötte sig jätte bra under dopet, han blev lite kinkig mot slutet för att han var hungrig men annars var han bara nöjd. Komiskt nog lyckades min lilla plutt även med att spotta ut nappen rakt ner i dopfunten :-P johanna, jimmy och julia kom också, önskar bara att jag hade haft mer tid och varit mindre stressad så jag kunnat umgås med dem mer! Men magnus jag och Jamie planerar för att åka och hälsa på dem, får se när men dit ska vi i alla fall. Snart ska vi ta bilen till arninge och titta på ny vagn till jamie :) hoppas att vagnen vi har tänkt oss är så bra som vi hoppas för i så fall blir det till att handla dem och en ny skötväska! Hans vagn nu har fått leva ett hårt liv med mycket hoppande på bakhjulen när han var sjuk så det vore bra med en ny men är den inget bra får vi leta vidare. Sen får vi se men i kväll blir det nog amerikansk fotboll eftersom dam-vm nu har börjat! Aja nu måste jag göra mig i ordning, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0