ont...

igårkväll krampade ag ihop fick så smärtsamma sammandragningar att jag inte viste vart jag skule ta vägen....fick hjälp in i duschen eftersom varmt vatten ska hjälpa men nej...har nog aldrig haft så ont sen fick jag hjälp in till sängen där jag låg med värmekudde på magen och sakta men säkert blev det bättre och jag lärde mig att hantera smärtan. lyckades sova lite i alla fall även om jag vaknade en massa av att jag hade ont... idag har jag inte lika ont men magen vill inte slappna av...får se hur det blir under dagen ska ringa min barnmorska i alla fall.

annars är det inte mycket ska ringa lite ärenden idag igen och sen ska jag förbi mormor och morfars grav och min gudfars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0