oj, oj, oj

nu går tiden fort....i vecka 23 nu så skulle bebisen få för sig att titta ut är det över 50% chans att lillkillen överlever! men han kan få stanna sina 125 dagar tycker ja :P
lillen lever loppan där inne och sparkar och har sig som sjutton, fick se honom på ultraljud i torsdags innan jag skrevs ut från sjukan. oj vad stor han har blivit och va mycket trängre det var för honom :P inte konsigt att jag känner allt så tydligt.
vi e uppe i norr 70 mil upp från stockholm o har semester hos monica, rebecca o sandra o alla djuren. lutar åt att jag får med mig en liten katt hem...en svart liten kille som än så länge saknar namn men har en del förslag.
chilli, yoda, puma och zombie :P simpson kanske vi får se....men nu ska ja upp o sova

Kommentarer
Postat av: steffo

yoda!!! :D

2009-11-09 @ 02:24:08
Postat av: marco

Bart?

2009-11-09 @ 19:15:37
Postat av: Johanna

PUMA! :D

2009-11-09 @ 19:26:38
URL: http://jagkallasjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0