inte än...

inte kommit iväg än... men snart ska jag röra på mig har i alla fall kommit ut ur pyjamasen och i lite nya rena kläder.
insåg än en gång hur mycket min mage har växt :P den blir bara större och större. det börjar bli svårt att hitta kläder som går ner över mgen och igentligen skulle jag nog beöva handla lite långa tröjor och linnen på hm men men...

var tvungen att göra ett nytt gravtest igår eftersom jag inte hade några bra bilder som visade resultatet innan :P och det vill jag ju ha  så jag kan sätta in en bild i albumet där man tydligt ser att det ärr possetivt:P my baby was´t planed, but he was´t a misstake he was a miracle!



jag han knappt kissa på stickan innan plusset dök upp :D gick sjukt fort
men hade nog blivit väldigt orolig om det inte hade varit så...

Kommentarer
Postat av: Anonym

positivt* :)

2009-11-26 @ 18:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0